aiya napa

Det började i 6års, då jag träffa en av mina bästa vänner och en av de få som jag har kontakt med sen den åldern, nämligen Dilan. För ett och ett halvt år sedan så tipsa hon om att jag skulle börja på hennes jobb, sagt och gjort. jag gick dit och fick jobb. När jag jobbat i ett år träffa jag två stycken eventsäljare från telenor, jätte trevliga och vi börja snacka en massa när de va brist på kunder i närheten. En av dom leadsa mig, vilket innebär att han rekommendera mig för Telenor, jag fick jobbet, träffade en tjej som jobbar där, klara, vi prata om att jobba utomlands, klara hade kontakter och nu har vi fått sommarjobb i aiya napa. Helt sjukt vilket öde.

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

grattis!!!!

men du skulle ju ringa

2010-11-18 @ 22:31:36
URL: http://www.t-blue.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0