allting har förändrats,

- men du finns kvar

Precis som rubriken lyder så har allt förändrats, bara sen studenten kan vi ta
från färggranna kläder - till naturliga färger
från trygghet - till ävenytr
från gävle - till överallt
från kompisar - till främlingar
från kramar - till telefonsamtal
från shoppingberoende - till sparsam
från café - till event
från kräsen - till att iallafall prova
från fördomar - till att ge alla en chans

och snart, från Sverige - till cypern.

Jag har utvecklats som person oerhört mycket sen i somras, framförallt den här senaste månaden då jag jobbat på telenor, det är inte på samma sätt här. Du måste vara öppen och ge alla en chans. du måste vara framåt och driven. Skillnaden på den situationen när jag var i Gävle är att jag var den galna drivna personen när ingen annan var det, här är alla likadana. det gillar jag, ibland räknas jag till och med som lugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0