hemma i gävle

Nu är jag i Gävle, hemma i gävle och i snön, fyfan vad jag var oförberedd på att det skulle vara så kallt här hemma. usch. fick ju en chock när jag klev av tåget.
Sen jag skrev sist så har jag jobbat i höör, simrishamn, där jag träffa min farmor och farfar, och sen i ystad. Har jobbat med pläpnemme hela tiden, haft skit kul och ja allt sånt där. ville egentligen inte åka hem till gävle. men ville ändå träffa min familj (elin, du räknas också) tänkte bjuda på två bilder från när jag va borta. SER NIÄ HUR BALL FÖRSTA BILDEN E???? synd att den inte e tagen på dagen.

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

den första bilden finns väl i en äldre version oxå?

2010-11-11 @ 15:28:43
URL: http://www.t-blue.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0