åka lite tåg

nu har jag vart på centralen i en timme. Runt nio går mitt tåg vilket känns som en evighet från nu :) har inget att göra. Har druckit två öl och tiden står stilla. Men dagen har gått fort och vart rolig. Träffat teamet, vart på varulansering och haft allmänt trevligt. Träffa två riktigt Goa killar från Halmstad också som jag lärde känna. Men dom tog tågetnu så nu är jag helt lonely . Men finns så trevligt folk att prata med så det löser sig :) om jag inte sedan sagt det så kommer jag bo i Västerås hela nästa vecka. Vet inte riktigt vart det ligger men de blir bra :) är faktiskt lite jobbigt över att åka hem. Jag vill upptäcka värledn nu. Men det går inte i Gävle. Tur att jag har folk hemma som ändå ger ljus i vardagen. Åker igen på söndag så vi får la se sen. Hur mycket man saknar dom man tar för givet menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0