allt

ligger just i detta nu utslagen at hotellfrukosten. Känner mig inte alls hungrig den här tiden på morgonen vilket gör det värre :) Gabriel kommer väl snart förbi och då blir det att gå mot tuben för att ta sig vill slussen. Sängen här är skit skön. Använt alla täcken och kuddar man kan få tag på vilket är en del. Alltså sjukt tråkiga inlägg men ja vill att mina vänner och familjen ska veta hur de går för mig. Idag kommer nog en sida komma upp som jag hatar hos mig. Nämligen min blyga sida. Vi ska nämligen köra rollspel. Alltsåå vi e två personer. Annars brukar dom va typ 6 så ja... Vi får se hur de går. Antingen så funkar min mentala förberedning eller så får jag dela med mig om något pinsamt senare :) men alltså vart Fan e Gabriel? Vi ska ju åka nu. Annars kanske ja somnar

Kommentarer
Postat av: D.A.D

u go girl =-)

2010-10-13 @ 16:31:44
URL: http://www.t-blue.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0