dag

Ja då sitter man på ett nytt hotell. Ett finare och sängen är underbar. Riktigt mysigt och livet är underbart. Önskar dock att mina närmaste var här alltså. Hur ska jag sammanfatta den här dagen? vaknade som ni säkert läst, åt frukost och sen åkte jag och Gabriel iväg till jobbet och så fortsatte utbildningen riktigt kul är det. Fick firmatelefon. Faktiskt så känns det här stort för en Gävlebrud som mig. Det känns som jag är hemma på det här stället och jag trivs. Utbildningen fortsatte och sen blev det prov. Jag blev godkänd och Gabriel får veta svaret imorgon. Spännande alltså. Man får inte ha fler än tre fel. Då får man inte sälja iphone :) vi körde också rollspel idag sjukt kul :) är verkligen Tagg för att börja. Det här kommer gå så jävla bra :) av 2247 personer så är jag 1 av 7 som fattat något som ingen annan brukar. 1 om året brukar de va. Svårt att förklara haha. Sen är jag den snabbaste som lärt mig telefonerna säger mannen bakom dem. Lite måste jag ju få skryta haha. nu på kvällen keka vi lite sen gick jag upp hit och tappa upp ett bad. Nu blir det tv, plugga lite på mobiles och läsa anteckningar. Vill va bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0