för dig ska jag, göra det tusen gånger om

Hej hej, hemskt mycket hej.
Jag sitter på tåget nu och åker från världens tryggaste och mysigaste stad, till unkna Gävle. Men faktiskt är det skönt, att för en gång skull känna att Gävle är en sorts trygghet och något man längtar efter. Jag kommer inte vara hemma länge men what ever. Det blir mysigt :)
Sååå ja, vad har hänt idag? Jag har jobbat :) I nordstan, riktigt kul har jag haft. världens energibomb har jag varit, weho! En av telenortjejerna var verkligen som världens bästa mimmi! hon såg ut som mimmi, var lika lång som mimmi, hade samma energi som mimmi och så vidare. När hon frågade mig om hon hade något mellan tänderna så blev jag kär i henne. Har ju saknat mimmi jätte mycket! men imorgon ska jag träffa henne. och massa andra älsklingar :) Annars så var de en man som fria till mig idag på jobbet. när jag tacka nej så gick han och köpte chocklad till mig och ville att jag skulle träffa hans son istället. Sen så var det en kvinna som kom fram och erbjöd mig ett jobb :) riktigt trevligt. underbart vad det här jobbet skapar möjligheter alltså :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0