GELEHALLON SPRITE HALLONSODA

Jag har vart vaken i en timme, helt sjuk. på min lediga dag!!!
Idag är planerna mååånga, ska först och främst vakna till liv,
sen blir det fixa sig och åka till Frida, tar på mig träningskorna,
vi ska nämligen gå ner till stan med sötLovis, kolla på mössa åt frida
och bara mysa, sånt man gör med nära vänner,
alltså min och Fridas relation är inte som med andra vänner,
för de första  så har hon vart som en syster fram till jag var 12 (?)
och då var hon också min granne och bästa vän. Jag har känt
henne så länge jag kan minnas, Nina var liksom nykläckt!
Därför är det inte på samma sätt när jag träffar henne.
känner mig sjukt bekväm och hur lång tid det än är mellan
gångerna vi ses, så är de precis som vanligt, lika trevligt, avslappnat och roligt.
Vi ska äta på stan också, blir trevligt :)
Sen åker jag till sätra, packar lite och drar hit till raffis igen, sen ikväll blir det fest.
rubriken är en påminnelse åt mig själv

Kommentarer
Postat av: Frida - Mamma till Lovis !

jag älskar dig min underbara vän <3

2010-10-08 @ 12:46:49
URL: http://fraajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0