hejdå waynes

Det är mycket som händer i mitt liv, som jag inte delat med mig om.
Jag sa upp mig från Waynes idag, har aldrig vart så sentimental eller nervös i hela mitt liv.
Det gjorde verkligen ont i mig, men det behövdes göra. Jag börjar med en ny epok i mitt liv,
redan på Tisdag, på telenor.  Att få det jobbet var guld, jag har vart jätte glad och så
och det känns som det börjar hända saker i mitt liv, jag lämnar mitt trygga rum, för att ge mig ut på äventyr,
jag lämnar mitt älskade Waynes där jag jobbat i mer än ett år, och börjar på Telenor
Alla minnen jag har från Waynes är sjuka, vissa glada minnen, resten konstiga och komiska.
Alla jag jobbat med under tiden, Jessica, Michelle, Zari, Dilan, Jossan, Elin, Simon, Therese, Sara, Marika och så alla dom som bara vart där några dagar, kan inte ens namnen på dom. Just nu jobbar jag med Simon, Therese och Sara. Sara är relativt ny och vi har inte jobba så mycket tillsammans, Men simon och Therese,
shitt vad jag kommer sakna dom. allt konstigt vi gör, alla sjuka ideér, alla konstiga diskussioner och allt vi gjort, allt vi hatat, allt vi skrattat åt. Simon speciellt. Som en bror, han sa idag "Min bästa tid på waynes var när vi två jobba med varandra varje dag i mer än en månad i streck" och det stämmer. Vi hade sjukt kul..
och så alla älskade stammisar, jag berättade för en av dom "wrapkillen" att jag slutar, så han lovade att ta en fika imorgon. Får hoppas att muffinsgubben kommer då också, han kommer jag sakna mest, sötaste gubben jag vet! och alla andra. Cheferna, personalen, jobbet, stället, kunderna - ALLT. Men dags att gå vidare i livet.
På tisdag börjar det stooora äventyret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0