helgen

Min helg,
vi kör från i torsdags -
Steg upp på morgonen, gjorde mig i ordning och åkte hem till Frida och Lovis, Vi mös ett tag sen åkte vi ner på stan, keka och kolla runt. Gick sen hem till Lena, fridas mamma, och dit kom också mattias, så vi var där och de va sjukt trevligt att träffa lena igen, och att umgås med frida igen som förr. Sen drog jag hem till raffis, elin drog dit och så festa vi - GALET
Fredag -
vaknade upp 7 SKIIIIIIT BAKIS och låg i sängen, runt nio så mötte jag emma och tog hand om milton, apgo alltså, damp hund. Myste med han. Sen kom mikkis och jag hänge med henne, va så grymt bakis att när hon drog så somna jag. Vaknade av ett samtal och vips så förändrades  mitt liv - jag fick jobb!
I samma stund fråga jessica  om jag ville komma på fest, så trots att jag va apbakis så åkte jag dit och festa gaaalet. Kom sen hem och däckaaaaaaa.
Lördag -
åkte och jobba, va helt slut. sa upp mig, tog farväl av mina älskade kollegor och sen på kvällen blev de självklart alkohol igen, fyfan va äckligt hahah.
Söndag -
vaknade på fel sida av sängen men jag va ändå glad. åkte tyvärr och jobba efter att vara skit trött. Så kom nyss hem, plocka upp lite på rummet och nu somnar jag snart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0