imorgon åker jag

shítt det slog mig nyss, imorgon åker jag igen .. den här gången till västerås i en vecka eller sådär. Har bara schemat en vecka framåt lixx. Så idag ska jag väl packa och sånt haha. eller iallafall så ska jag träffa pappa och kanske annelie? ska bli trevligt, älskar att träffa dom då jag inte gör det ofta alls. sen ska vi köpa resväska. När jag kommer hem så ska jag plugga mobiler fram tills jag får sällskap :)

Igår så va jag på köpis med Elin, träffa mina exkollegor <3 och hänge lite, vi blev vittnen till den första snön också, ska visa bild sejn. herreguf. Sen drog jag hem och träffa mamma och efter det drog jag och runeröv till seckaFOUR och så kom de lite mer folk, vi skulle bara mysa med lite dricka framför idol men alla blev fulla, haha. Tror jag iallafall. Ruuuuune va full, och han hängde jag väl mest med så det är ju de som räknas :D Nej men jag hade en skit trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: D.A.D

oi!

nu kommer Annelaise å jag å hämtar upp dej....eller strax iaf.

2010-10-16 @ 11:51:00
URL: http://www.t-blue.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0