kvällstankar

ligger på hotellet bredvid en sovande Sean. Tänkte berätta om mina dagar här lite snabbt från mobilen. Igår jobba vi på ett Lidl. Första dagen så lite nervöst men ja :) sen drog vi till hotellet och umgicks med Wilhelm och klara och två tjejer från två. Dokm klicka inte ja och klara riktigt med tyvärr men hade skit kul ändå. Klara är verkligen en skit trevlig tjej som ja kommer ha grymt kul med. Och vi hade riktigt kul igår alltså. På Hotellet alltså :) sen sov vi vid tolv :) idag drog ja och Sean och jobba igen sen käka vi med Wilhelm och klara. Riktigt kul. Sen drog Sean upp på hotellet och vi andra basta :) blev typ klar med det för en stund sen och nu ska jag sova. Wilhelm och klara åker hem imorgon vilket blir tråkigt men de e ju sa snart :) så då ses vi. Jag saknar ingenting hemma. Bara mina närmaste. Speciellt Nina. Vi hinner inte prata så mycket just nu men jag älskar dig över allt. Och imorgon ska vi prata en timme minst . Och då kör vi också all in!!!!!!!!!!!!!!! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0