livet är fult du är fager

Håll i mig och släpp aldrig taget 
Tänk om jag faktiskt gick av 
Förlora mitt nyfunna hopp 
Allt jag kom var till ett stopp 
Svartskalle stoltast i staden 
Spritt språngande galen 
Faller jag nu går jag sönder 
Dom kommer peka för alla har hört det 

För jag blir så Dum av dig 
Säg bara till när var hur 
Visst det är väl dumt av mig 
Men jag blir som blind, jag blir som stum 
Jag borde nog lugna mig 
Dom kommer döma mig 
Du lär väl lämna snart och här står jag kvar 
För jag blir så dum av dig


När allt är miserabelt flyger en ensam drake 
Högt över koppartaken, mellanmjölk och handeldvapen 
Du är inte en i mängden men jag är en utav dom 
Få som inte lämnar dig när färgen flagnar på fasaden 
Du måste tro motivet har aldrig matchat ramen 
Jag vill se alla sidor, TV:n visar en utav dom 
Livet är fult du är fager 
Vaken om natten och drömmer på dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0