mot Göteborg

vet inte när jag skrev sist. Jobbigt att hålla koll på när man åker runt och använder sig av mobilen. Jag har iallafall under veckan vart i dödaste Västervik. Mindre än Hofors haha sen har jag vart i Kalmar och nu e jag på väg till Göteborg. Har suttit på tåget sen innan sex och är fortfarande inte framme. Så jag har börjat ledsna här och bytt plats hundra gånger för lite variation :) i Göteborg ska jag jobba med två jag aldrig träffat och bo med två helt okända . Men de blir spännande :) nu när jag kommer fram ska jag träffa världens bästa AlingsåsRobban. Vi ska äta något är bestämt :) kan behövas då ja ätit en risifrutti idag haha. Aja. Jag har saknat Robban som Fan faktiskt.. Kommer ihåg hur jobbigt det var när vi splittrades sist. Jag mådde Fan dåligt i veckor :) men nu får jag se den där idioten igen :) hahaha. Om jag kommer fram någon gång alltså. Varje gång tåget tutar så är jag säker på att någon försöker ta livet av sig . Så jag får ont i hela kroppen. Nu har jag däremot förstått att tåget endast tutar för att skrämma mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0