on the train

sitter juat nu på tåget mot stockholm. Klockan är 07:36 just nu när ja kolla på klockan, alltså mitt i natten... Är grymt trört alltsåå. Mamma fick väcka mig imorse så att ja skulle hinna .. Mitt alarm har ju börja svika mig vilkket jag såg imorse när alarmet inte hade rinft. Det ringde istället när jag var på tågstation, kanake inte jätte kul då mitt alarm heter "suck my Dick" och de är vad dom sjunger i hela låten, weej liksom. Stundder man vill slippa. Ja vad mer kan jag skriva? Jag vill iallafall be om ursäkt till mamma som väckre mig och var jätte treclig imorse, och ja va bara otrevlig. Får skylla på att jag ärvde ditt morgonhumör hihi. Vill sova, men då kommer ja kanske dreggla haha eller så blir sminket eller fläran förstörd, rena rama självmordet för en ytlig person som mig :) men nej, nu vet jag inte vad jag skrivit längre bäst att sluta alltså. Bloggning sker från min mobil nu innan fredag, spännande

Kommentarer
Postat av: egg till höna

du kommer vara bäst och snyggast stumpan! lycka till ;)

2010-10-12 @ 13:03:28
URL: http://mojligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0