smått och gott

Pallar inte ta en bättre bild :) men ni ser ju hur jag ser ut just nu typ bah ja e freeesh.
Jag ska åka och jobba nu snart, precis som igår fast ensam. Får se hur det går, jag är
ju så jäkla osäker när det gäller priser, men jag har pluggat på dom lite och kommer
plugga på dom lite under dagen och sen ikväll. Jag måste ju lära mig.
Helst så vill jag bara lära mig ALLT på en gång. Men de är mycket att ta in så jag får
behärska mig helt enkelt :) Om prick en vecka så är de D-dagen. Elin har partaaaaj.
hallooooweeeen partaj dessutom vilket blir awesome. Jag har ju knappast haft tid att leta dräkt
men de löser sig, har ju lite hemma man kan inspireras av alltså :)
Men vet ni, jag have to go

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lätt finaste bilden av dig

2010-10-23 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0