things to doooo

Hej bitches.
Fick tre avslag och ingen såld idag. det suger men känner mig samtidigt säker på banan, svårt att förklara.
Jag tänkte säga lite saker som alla andra i Gävle gör idag medan jag ligger på hotellrummet.
Niiii
  • Åker stadsbussarna
  • köper sistaminutengroggvirke på citykiosken
  • klagar på att det blev vinter snabbt i gävle
  • klirrar med glasflaskor medan ni springer till bussen i klackar.
  • förfestar
  • drar på goya
  • drar på slick
  • drar till donken
  • missar sista bussen
  • går hem eller åker svarttaxi.
Jag saknar faktiskt några av dom här sakerna. Känslan av att hinna på bussen i sista minut, förfesta, goya, slick och missa sista bussen. haha jag vet jag e en idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0