världskul

tjennnna :)
Idag är jag sliten som fan, men helvettes apkung vad jag hade kul igårkväll+natt. galet. Var en människa som fick mig irriterad som fan, men de va sista gången jag slösa energi på denna människa. hejdå på dig. galet kul var det iallafall, folk va så jävla glada och jaaa ni hajjar, jag var tjuv. skit snygg haha.
Först var det förfest hos jessica med jessica2, rasmun, mattias och sara. trevligt :) drog till engeltofta där jag och secka träffa mathilda som vi hängde med :) Tappa bort dom men hade kul ändå med random people och sånna man inte träffat på ett tag :) ååååååååååååååååååååååh va kul de va. iallafall så fetdissa jessica mig. riktigt surt. Så jag åkte hem med annat sällskap, kom hem typ fyra :) men de va jätte kul en än gång och tack alla som var med och förgyllde min kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0