västeråååås

Hej fina,

jag ligger på rummet nu och kommer seriöst snart att däcka för att jag e så himla trött. Egentligen så är jag i Klara och Wilhelms rum men dom åkte hem idag vilket är jätte tråkigt. Så jag tog över det så både jag och Sean får ett eget. Klara är världens skönaste människa. om jag inte skrivit det innan. Klickade direeeeekt och så så de e väldigt tråkigt att hon åkt hem, men vi snart ses igen, om inte innan SAn så ses vi då :) lättttt. Ska sova nu, tänkte gå upp klockan sju, keka frukost åtta, konferans nio, börja jobba tio. fullspäckat morgonschema alltså. funderar faktiskt på om jag ska up och gå innan frukosten, det hade varit bra härligt :)

Du vill inte ta ansvar och stå för din misstag
Det är det som gör dig så pinsamt jävla svag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0