Visa ditt intresse eller förlora mitt?

Godmorgon, är jätte trött och slut men ska snart ta bussen och jobba ensam 8 timmar, det kan vara riktigt tråkigt att inte ha någon att prata med, men det är ändå måndag så det betyder städdag, vilket kan behövas efter kaoset vid stängingen igår :)

Iallafall så jobbade jag igår, sju sköna timmar som gick apfort :) Sen så drog jag hem, bytte om från kak-kläderna och sen drog jag och nina till Frida, Mattias och Lovis och hälsade på. Lovis är faktiskt den sötaste bebisen jag sett herreguuuuud vilken liten prinsessa hon var :) Drack Kaffe, åt lite godis och kollade på tv och snarka barndomsminnen där, sen åkte vi hem och jag ville sova. Men då tyckte nina och raffe att det var en jätte bra idé att kolla på film. så så vart det! Såg en halv film sen var jag så trött att jag dog :) haha pusss

hör av dig.. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0