todäj

hej fänz

Dagarna går, katten växer, kärleken växer och lägenheten står kvar. Det är väl det som är huvudsaken. prick när jag skriver det här så ligger mr philip på golvet och skruvar möbler och smsar, snacka om multitasking.

Idag har vi haft besök sen jag vakna, jag hann inte ens morgonpinka innan folket kom. Vi väntade oss philips söta syster Pauline, men prick innan så kom Sofia och Fredrik. Så vi har fikat wienerbröd och druckit kaffe och ätit kakor hela dagen då Nina också kom förbi och vi lära dricka kaffe igen. Haha.

Philip är full med energi idag så han fixar och donar. han har nog stulit min energi för mig för jag sitter i soffan och blir trött av det typ. mähähäh. Har föresten lagat romantisk middag för två idag. Marinerad stekt fläskfilé med pommes, sallad med keso (♥), bea, tända ljus och läsk i vinglas. lite lyx i vardagen. Fått upp gardiner och klippt till en bardumsmatta har vi också gjort, gräjt!

got2goBro ska hjälpa phille med hammaren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0