Att vakna innan tuppen

hejdär,
igår ställde jag klockan tidigt trots min enda lediga dag fram till nyår (förutom julafton, men den är ju fullproppad med annat) och fixade här hemma med tvätt och allt möjligt smått. Sen innan elva ( HÖR OCH HÄPNA, GÅR DET ) så åkte jag ner på stan och mötte Sofia för julklappsshopping! Gick som smort och nu är det bara rimmen och inslagningkvar. Men de tror jag ja fixar med nina imorgon (?) får la se annars blir de dagen innan julafton så kanske man fått ihop den ultimata julkänslan :)
Jag och Sofia lunchade också på stan, träffade på Nina lite snabbt och lura skiten ur henne hahahhaa. fick också samtal av kanske 5 telefonförsäljare (:s) lite skumt sårärå.
Efter stan åkte jag och Sofia och hämtade paket på posten till mig sen vart det ett jävla äventyr att åka hem till mig för att vi hade så mycket saker med oss hahaha. Sen var vi här och mös ett tag innan hon for hem och jag gjorde middag, badade, mös med katten, kika film, tvättade och tillslut somnade.
Skönt att gå upp tidigt då man hinner med så mycket, så jag gjorde samma sak idag och har redan hunnit tvätta, immat igen badrummet (ska få två skjortor att inte vara skrynkliga) samt diskat, gjort frukost, kolla julkalendern och lekt med katten :)
Nu ska jag se hur de går i regnskogen, är så varmt där inne att jag förmodligen måste vädra hela lägenheten hahah :) kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0