20års kris

Har sån jävla åldersnojja.
Jag fyller 20  om mindre än TRE månader.
TREEEEEEEE MÅNADER
och vad har jag gjort för speciellt med mitt liv?
Resor med kompisar - Egypten och Cypern
men inget coolt, inget häftigt.
Inget som folk kan vara avis på.
Jag är totalt jävla ointressant.
Jag har fått ett erbjudande för jobb i Grekland
och har ett på gång i Magaluf.
Men hur gör man då?
Jag vill åka, innan jag ruttnar och dör-
Men känner samtidigt att jag bor här,
jag har inget jobb att komma hem till om jag åker.
och jag har ingenstans att ha mina saker så länge..
whats going on. När fan blev jag så gammal. Halvägs till 40 yey

Kommentarer
Postat av: D.A.D.

heh, 20 är ingenting....vänta tills du blir som mej, en på dö-halvan

2011-03-24 @ 13:07:13
URL: http://www.t-blue.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0