Skåne idag

Hej är det du som är Arn? LäsArn?

Idag åker jag tillbaka till Skåne, Malmö blir slut destinationen den här gången,
ser fram emot det, träffa folk man inte träffat på ett bra tag och jobba med bra sällskap (!!!!)
Det känns mycket enklare att åka idag än de kändes när jag åkte för en vecka sen.
Då kändes det som om jag åkte ifrån någon, typ lite halvskumt..

Nu är det inte alls lika, har ingen att åka ifrån som jag tänker att kanske inte finns där när jag är hemma. För det bevisade sig tydligt när jag åkte sist, men det är ju ingen förlust isåfall. Vet inte vad jag skriver, är kukbakis hahah.
Två utekvällar med efterfest (?) på båda. Hujedamig, jag är inte människa idag. hajdooooooo





Visa ditt intresse eller förlora mitt (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0