fuck 2012 också.

Nu är det bara väntan, inget kvar att hämta. Kan stå i mitten av gävle stad och ändå vara ensam.
Och Gävle är vackert men inte mycket mer, tryggt och stelt och det ger mig ingen lycka mer.
För hela staden äcklar mig men jag är dum och stannar, stan är som en kille jag ta'tt tillbaka fast han knullat andra.
Men kyss mig på munnen vi glömmer det bara för kvällen, ta mina händer och bara håll i dom vad som än händer.
Och alla dansar och dom ler när dom sjunger om ångest, o djn spelar samma skit låtar för hundrade gången.
Finns inget här och hämta, bara misär och längtan. Så håll mig hårt för ikväll är jag så jävla ensam,
försöker kväva känslan men jag längtar hem, dom sjunger om att dekadens är din bästa vän.
Och det slår mig när orden kommer ur min mun att den här staden dödar dig när du är ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0