kissemjau

halli hallår, idag fyller ralfie 48 år.
jag är jävligt jävligt jävligt dålig, bihålorna är döda, halsen är död, öronen är döda.
men wollie har varit stort stöd till mig när jag vart lite extra blöt i tårkanalerna efter allt som hänt,
och jag måste säga att jag är jävligt glad att han är min igen, att han just i skrivandets stund,
ligger på mitt bröst och sover.. känns som han känner mig helt och hållet, kommer och tröstar mig och är lugn och mysig när jag är ledsen, springer runt med massa energi och leker när jag är glad, håller sig lugn när jag är trött och kommer och sover på mitt bröst när jag känner mig ensam, jävla söt katt det där. och ändå är inte jag en katt människa. haha. han är liksom allt nu när jag bor ensam.. väntar när jag kommer hem vid dörren, och "pratar" med mig, om jag säger något så jamar han tillbaka så kan vi ha en konversation sådär haha.
crazy cat lady ska sova nu, med hennes finfina kise. smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0